مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 12:252022-01-20دانش

مبادله تفاهمنامه همکاری معاون وزیر علوم با دانشگاه فنی و حرفه ای فارس


طی مراسمی تفاهم نامه همکاری بین معاون فناوری و نوآوری وزیر علوم تحقیقات و فناوری با دانشگاه فنی و حرفه ای فارس، پارک علم و فناوری استان و دانشگاه صنعتی شیراز امضا و مبادله شد.

- ایسنا/فارس طی مراسمی تفاهم نامه همکاری بین معاون فناوری و نوآوری وزیر علوم تحقیقات و فناوری با دانشگاه فنی و حرفه ای فارس، پارک علم و فناوری استان و دانشگاه صنعتی شیراز امضا و مبادله شد.

معاون فناوری و نوآوری وزیر علوم تحقیقات و فناوری در حاشیه انعقاد این تفاهم نامه اظهار کرد: تقویت سطوح فناوری های پایین(TRL) یکی از مهمترین اهدافی است که در معاونت فناوری و نوآوری پیگیری می شود و در (TRL)های یک تا چهار که قرار است ایده به نمونه آزمایشگاهی تبدیل شود باید انرژی بیشتری در کشور صرف کنیم و به تحقق این امر از طریق دانشگاه ها بپردازیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دانشگاه فنی و حرفه ای فارس، علی خیرالدین ادامه داد: برای تقویت این بخش، ایده تِک شاپ (کارخانه فناوری و ساخت )از طرف دانشگاه فنی و حرفه ای فارس پیشنهاد شده است و خوشبختانه تفاهم نامه ای در این زمینه امضا شد که قرار است این تفاهم نامه اجرایی شود و در آینده ای نزدیک شاهد تحقق اهداف مان در این زمینه باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبادله تفاهمنامه همکاری معاون وزیر علوم با دانشگاه فنی و حرفه ای فارس

مبادله تفاهمنامه همکاری معاون وزیر علوم با دانشگاه فنی و حرفه ای فارس